Tuesday, 3 March 2015

Olemise õnn & rõõm

Maailmas on nii palju ebaõigust ja igasugu jampsi, täna oli ekstreemselt halb ilm poolhaigena ringitrippimiseks, kell on liiga palju ja ma peaks magama, et järgnevad 24+ tundi üle elada, aga ei see ega teine ei suuda mind kõigutada. Sest et üks suur-suur ebaõigus ja jaburdus, millepärast ma, võin vist julgelt väita, et enamik oma elust natsa kannatama olen pidanud, sai lahenduse. Well, tagantjärgi on hea mõelda, et kogemused õpetavad, aga ma olen 100% veendunud, et seda lahendust olin ma väärt. Mitte isegi niivõrd materiaalses väärtuses, vaid lihtsalt on mul hea meel teada, et õiglus, mille eest ma kogu oma elu kõiges võidelnud olen, ikkagi kusagil pilvesoppide vahel veel eksisteerib ja vahel maapeale ka langeb. Mul on hea meel, nii siiralt hea meel!
Aaaaga kuna asi pole veel 100% lõplik, vaid hetkel 2/3 asjast on realiseerunud, ei saa ma päris avalikult hõisata, misasi see ime on. Aga mu postkast on avatud, vaikselt salaja võin sosistada küll.

Oh, elu... Rõõmustamiseks on palju põhjuseid. Kas või, sorri, eriti see, et neljapäeval Elephants From Neptune'i laivile kepselda saab! Ja see, et ma lõpuks terveks sain! Eelmise nädala keskpaigast saati ägisesin, siruli maas, meeletu gripipuhangu käes. Ausõna, ma pole aastaid nii haige olnud! Niiet olin sunnitud oma elu esimese haiguslehe töölt võtma. Arvasin, et suudan iga hullusega tööl käia, aga reede hommikul mõistsin, et inimene, ära mine end piinama ja teisi nakatama.

Nüüd on muidugi selle tõttu, et paar päeva täitsa mõtlemis- ja teovõimetu olin, hirmus palju asju teha. Hirmus-hirmus palju. Püüan kainet mõistust säilitada ja asju prioritiseerida, puhata võimalikult palju (khm-khm) ja... nii ellu jääda.

Lubasin endale, et lähen kell kaks magama. Kell on 1:42. On aeg!

No comments: