Tuesday, 10 February 2015

Segasest (une)režiimist

Mu tööga seoses jaguneb inimeste suhtumine suuresti kaheks: ühed on need, kes pärast mu 30-tunnist ärkvelolekut (jah, eile juhtus nii) ahastavad, et "issandjumal, kuidas sa jaksad, puhka ka ikka". Ja siis on need, kes muigavad ja kuhugi kohta veel kutsuvad ja muigavad, et "no küll öösel magad."

Eile juhtuski täpselt nii, et pärast tööd oli koosolek hommikul ja kui ma lõpuks kella 16 paiku koju jõudsin, vajusin pea momentaalselt unne. Mõnus, aga kell 22 ärgates eriti polnud. Ja kui kell neli hommikul teist korda ärkasin, siis enam und ei tulnudki. Nii ma siin koristasin pool korterit ära, pool ootab ees. Aru ma ei taipa, miks ma koristamist nii tulihingeliselt vihkan ja muudkui asendustegevusi otsin. Ja kuidas keegi koristamist nautida saab.

Oeh, tagasi tegudele..

No comments: