Friday, 13 February 2015

Love me like you do

Oooo häppi deeiii, kohe jooksen tööle ja õhtul, õigemini juba päeval, saabuvad vanemad, va'd romantikatapjad Tartusse ja homme sõidame Saaremaale, kus ma terve nädala poolvegeteerida kavatsen. Niiet ma parem tehku täna tööd ja nähku vaeva, et Karjääripäeva asjad tehtud saaks.

Ise muidu mõtlen, et kuhu see aeg kaob, tööl näiteks kogu aeg tundub, et aeg seisab. Aga samas ma üritasin eile mõelda, mis filme ma see kuu vaadanud olen ja.. meenus, et alles me istusime Alisa pool ja arutasime jaanuarikuu filme. Ja nüüd on juba pool veebruari läbi. Ma üldse ei imesta, et too teine pool ka sama kiiresti minema hakkab, sest nädal kodus läheb kindlasti megakiirelt ja pärast seda on kindlasti kibekiire tagasi Tartu-ellu sisseelamisega.

Ja veel - mis mõttes mul viimasel ajal kell neli öösel uni ära läheb? Täna ka. Kella neljast saati toimetan siin, teine tass kohvi juba ja uneraasugi pole. Oeh.

Head kommertspüha! Hooligem rohkem.
(Seoses sellega tunnen, et õnneks olen ma sel aastal juba oma sõpradele hirmus hea sõber olnud, ma arvan, nendega rohkem aega veetnud kui eales varem ja loodetavasti ka muus osas igati väärt sõber olnud, et nad mu peale täna mõtleks. Mina igatahes teie peale mõtlen!)


No comments: