Saturday, 10 January 2015

Puhkused-eesmärgid

Elus on palju rõõmu - näiteks see, et ma sain paika oma 2015. aasta puhkused. Ja seda asja nimega 'puhkus' on mul alanud aastal palju, väga palju. Kuna ma 2014. aastast töötasin enamuse ja kordagi korralist puhkust välja ei võtnud (vaid 2x õppepuhkust, et noh, õppida ja töötada peamiselt ikkagi, reepealt ju päris maha ei saanud), siis oli mul kogunenud läinud aastast lausa 20 puhkusepäeva. Kujutate ette! Seda on ju.. palju! Tänu sellele sain suveks kaks lisanädalat puhkust (suve algusesse, siis, kui need esimesed mõnusad soojad ilmad on.. ja sess), suvekeskset puhkust kolme päeva võrra laiendada ja veel vist sügisest puhkust ka kolme päeva võrra laiendada.

Alustasin ma suurt puhkuselainet juba tegelikult sel nädalal - ka kolm päeva on mu jaoks päris korralik puhkus. Käisin Saaremaal perega jõule järgi tähistamas. I'ts never too late for christmas, aga sellega, ma loodan, see hooaeg nüüd lõppes ka. Ootan juba salaja, millal kuusk linnast ära viiakse ja kogu see jamps ära lõpetatakse. Sõbrannaga eile linnast läbi jalutade sama avaldust tehes ütles ta, et aga pimedal ajal on ju ilus. Tõsi, on jah, aga ma tahaks samas ka, et oleks lootust selle pimeda aja lõpune juba. Et see sodi maast nüüd ära sulaks, sest talvest on nüüd küllalt. Aahhh.. ma pole kunagi säärane talvevihkaja olnud, aga mul läksid saapad üleeile katki ja ma üldse ei taha ega viitsi uusi otsima minna.

---

Leppsime preili AJ-ga just kokku, et alustame koos aasta raamatu & filmi challenge'itega. Ilmselt otsime või leiutame juurde ka veel muusika oma, sest on ju ometigi muusika-aasta ja muusika lahutamatu osa me mõlemi elust. Kord kuus (kuu viimasel nädalal) saame kokku, et loetut-nähtut-kuuldut arutada (ankeet on tegemisel). Lugesin just ühest väärtajakirjast (haha, okei-okei, Anne&Stiil oli see, milleks eitada meelelahtust), kuidas ellu rituaale luua võiks. Mõtlesin, et mu ebastabiilse graafiku puhul ei tuleks sellest midagi välja, aga näed siis!

---

Lõppu natuke nostalgiat.


No comments: