Saturday, 25 October 2014

Tere tali

Oih. Kuna põhiaur kulub Sügiskooli blogile viimasel ajal, siis siia polegi jõudnud enam ammu. Tegelikult eile õhtul mõtlesin, et pole kirjutanud ammu. Hmm, huvitav mitu protsenti mu blogi postitustest nii algavad?

Igatahes, kõik on kiire ja natuke stabiilsem. Ikkagi natuke veel põen mingite asjade pärast elus, aga üritan selle maha raputada peagi. Mind jäi kummitama lause "beauty begins the moment you decide to be yourself" ja eks enesekindlusega ole ka sama. Ja igasugu muu meeleoluga. Ma pole kunagi väga muretsenud, pead vaevanud selle üle, mis minust pikemas perspektiivis saab. Uskumatu, et mingid veidrad hoovused mind nüüd nõnda kõigutada suutsid. Üritan edaspidi lihtsalt kulgeda, hetkes elada ja nautida seda, mis parasjagu siinjapraegu on. Kõlab jube lihtsalt ja iseensestmõistetavalt, aga miskipärast läks tasakaal paigast.

Every once in awhile ma saan aru, et tööga ei maksa üle pingutada ja puhkama peab ka, aga siis jälle unustan end kiirustama ja siis flipib jälle ära. (Elu)muutused on toredad, aga iga asi oma ajal. Praegu on vaja stabiilsust. Olen selle tagamiseks üritanud vastu võtta mingeid otsuseid, aga samas ikka lasknud end ära rääkida jutuga "sa oled meile oluline" jne. Ma oskan "ei" öelda küll, aga vahel lihtsalt ei tule kõik nii välja nagu võiks. Ja pealegi nagunii jõuan 1343564 korda asju ringi mõelda/otsustada.

See nädal oli päris tšill. Loobusin ikkagi ühest uuest asjast, mis elu veel kiiremaks oleks ajanud ja üritasin natuke aja maha võtta, et endist meelekindlust taastada. Ometigi ei suuda ma eriti esmaspäevast päeva meenutada. Aga tean, et oli üsna tore nädal. Näiteks eile sõitsime Sügiskooli tiimiga Rõka külla oma Sügiskooli toimumiskohta vaatama, mis oli mõnusam ja hubasem kui mäletasin. Külma trotsides müttasime veits õues ringi, ronisime 28 meetri kõrguse torni otsa, kust oli päris khuul vaade.

Mul on nende inimestega nii vedanud. Tohutult väga. Olen nii tänulik endale, et otsustasin selle väljakutse vastu võtta ja pole siiani põnnama löönud. 

Aga nüüd veel veidi tööpäeva ja õhtul PÖFFi essa filmiõhtu!



No comments: