Saturday, 11 October 2014

Jälle kolin

Tere tulemast minu uuele blogilehele, armas sõber! Kuigi kogu mu blogimajandus on ikka avalik, soovin Sulle ikkagi õnne, et oled siia jõudnud, tähendab miskipärast pidasid sa vajalikuks uurida, miks ma eelmise blogi kustutasin ja siia ümber kolisin. Tõenäoliselt praeguseks hetkeks olen Sulle olukorda selgitanud ja elu saab rõõmusasti jätkuda. Ning - aitäh Sulle!

See aasta on olnud muutusterohke, las ta siis olla veelgi rohkem. Paar unistust on veel täitmata, aga nendeks on mul veel aega üle kahe kuu. Samas peaks järgmisesse aastasse ka midagi jätma - kõik ei saagi ju kohe ja korraga ikkagi saada.

Rohkem ma kirjutada praegu ei jõua - eilne peolkäik annab. Pole kerge see suure inimese elu. Ja mõelda vaid, et need järgmised hommikud muutuvad ajapikku veeeel raskemaks. Võeh!


No comments: