Friday, 3 October 2014

Caturday

Inimesed, puhake! Päriselt ka. Ärge magage öösel ainult neli tundi. Puhake mõistlikult ja to-do listist saavad asjad iseenesest tehtud. Väsimus ei peksa enam kuklasse kogu aeg. Pingepeavalud on kadunud. Ükski sügishaigus ei tiku ligi (Hiiekas, see nohu ikkagi polnud nohu vaid jahe tuba). Kella poole kaheksaks tööle tulla pole probleem (hea, et eile välja minna ei viitsinud). Selline kuivik siis.

Vaba päeva ei ole juba sellest ajast saati olnud kui Saaremaal käisin, 23. september. Täna on 11. töö-, kooli jms päev järjest. Aga pole viga - nädal veel ja siis on Sügispäevad, mis sel aastal omamoodi puhkuse eest on. Onju, Hiiekas!

---

Viimase aja energia on läinud põhiliselt sellele, et tulime Semiootikaüliõpilaste liiduga Semioon kapist välja. Sügiskool on ka juba vähem kui kuu aja pärast. Sellega seoses tabaski vahepeal mind väike või suur, ei tea veel, tagasilöök. Hakkan juba vaikselt harjuma, et mul läheb elus hästi, ja uskuma oma edusse. Suudan asjadega enam vähem joonepeal olla ja.. Siiis. Kui ütleb Kulka, et meie projekt ei suutnud neid veenda, siis noh.. olin veidi kurb. Asja analüüsides sain muidugi aru, millest vajaka jäi ja üritasin seda parandada järgmise projektitaotlusega. Aga ma ei saa end kuidagi väga süüdistada. Augustikuus ei olnud mul veel eriti aimugi, mis Sügiskoolis saama hakkab, tänaseks on mul kõik esinejad kinnitatud, ajakava peaaegu paigas, kõik kokkulepped sõlmitud ja enam vähem jääbki nüüd vaid kommunikatsiooniga vaeva näha. Mis meenutabki seda, et plakateid oleks vaja.

---

Herz esitas mulle just väljakutse porgandiküünla asjus. Saab tehtud, stay tuned!


1 comment:

herz said...

Rrr, ootan väljakutse teostamist! Muidu on järgmine kord kook Werneris sinu kulul ;)