Sunday, 28 September 2014

Vässvässväss


Tadaaa! Mulle jõudis eile lõpuks kohale, et kes palju tõmbleb ja vähe magab, see lõpuks katki läheb. Mina enam katki minna ei taha, seega hakkan nüüd väga väga jälgima, eelkõige millal magan ja siis veel mida söön ja mida joon. Kõlab nagu mõistlik otsus, eksole.

Viimane nädal on olnud hull. Võiks ju arvata, et kodus sain korralikult magada, aga eii, tänu oma lollusele jäid ööuned ikkagi max 5-tunniseks, niiet kolmapäeval tööl oli raske. Neljapäeval oli kool ja ei saanud loomulikult välja puhata. Reede hommikulvara oli ka kool, päeval üks kohtumine ja siis töö. Oikuiraske oli olla. Hommikul töölt vabanedes sõitsin otse koju, otse voodisse ja magama. Ärkasin vaevu kell kuus õhtul, aga no milleks? Et poes käia ja taibata, kui raske on olla. Vajusin kodus uuesti diivanisse. Mõtlesin tassi kohvi juua, et vähegi ärkvele saada. Samas oli kell juba üsna palju ja kell 8 hommikul uuesti vaja end tööle vedada. Kartsin, et kas nüüd jääbki nii, et ma ei suudagi end iialgi välja puhata. Arvasin, et nüüd läksingi katki ja enam ei suuda normaalselt funktsioneerida. Tahtsin niiväga paari päeva töölt-koolist vabaks, et saaks need lihtsalt maha magada. Kujutasin ette, et nüüd hakkabki elu välja nägema nii, et ma kas olen tööl või magan kodus.

Aga õnneks tõi hommik märksa parema enesetunde. Kui viimastel nädalatel olid tihedad külalised igasugu pingepeavalud ja kaela-õla-seljavalud, siis täna on juba üsna okei olla. Tundub, et isegi suudan täna õhtul lõpuks sotsiaalne olla ja külla minna. Sest eelmised vabad õhtud ma õnneks suutsin niigi mõistlik olla, et olin kodus.

---

Muidu läheb hästi. Sest kuidas teisiti saab minna, milline päev võiks olla õnnelikum sellest, kui saabub kiri, et su projektile on eraldatud HMN-ist toetus täpselt selles sumamas, mida taotlesid. Tõenäosus, et Semiootika Sügiskool sel aastal toimub, on juba üha suurem!

---

Aga kuna ma olen sõnapidaja, siis räägin salajuttu ka: 6. novembril esineb Tallinnas, jälle klubis Factory Rootsi poptrio NONONO. Juhuu!

No comments: