Monday, 22 September 2014

Kodujutud

Naljakas on see, et vahel hetkedel, mil mõtled, et tahaks midagi teha, mingit lisatööd või midagi, see juhtubki. Ma veel kahjuks rääkida ei saa, aga pärast homme kella 11 - jah, avan suu, ausõna!

Sellega seoses on kuidagi juhtunud nii, et mul on 2/3 novembrikuust planeeritud. Selge see, et ma ei saa nii palju vabu päevi kindlasti võtta kui tahaks, eriti veel kuna kuu teises pooles on nädalane puhkus. Halleluuja! Jääb ainult üks variant....

Tulin koju Saaremaale vanematele külla, a keda siin nüüd päevad läbi pole? Heaküll-heaküll, ise ma tulin ajal, mil ema on kohe-kohe reisile minemas ja seoses sellega paanikas ja igal pool mujal kohtades. Aga mõnus on. Olen vähem kui 24 tunni jooksul jõudnud seista praamil, vaadanud merd ja sadamatulesid, mõelnud, et küll on ikka ilus hetk, vaadanud bussiaknast päikeseloojangut ja seda iga minuti tagant jäädvustanud, söönud suitsuahvenat, nautinud pikka hommikut ja seda tunnet, et mitte kuhugi ei ole vaja minna. On asjad, mis ootavad tegemist, aga samas olen ka suutnud palju asju oma tiimile delegeerida. See on mõnus tunne!




No comments: