Saturday, 23 August 2014

Call it magic*

Mõnikord tuleb elus ette olukordi, millele head lahendust polegi, proovi sa siis mispidi tahes. Ma olen ikka arvanud, et kõigepealt on tarvis maha rahuneda ja siis samm-sammuhaaval mõelda, kuidas puntrast välja rabeleda. Seekord see ei aita.

---

Kui palju võib jõuda ühe nädalaga? Vastus on see, et ikka kuradi palju. Lahkuda KK meediajuhi kohale, esitada oma elu esimene projektitaotlus, kohata vanu sõpru, käia nii kaheksast-viieni kui öövahetustega tööl, hulluda, teha rumalusi ja käia palju väljas-peol.


---

Veitsa kurb on olla, sest jooksmas pole üle kuu aja käinud. Viimati käisin siis, kui aega iseenda jaoks veel oli. Vahepeal mõtlengi, et ega ma iseend sellesse kõigesse kaotamas pole. Sest tõele au andes pole mu elus küll ikka ammu sellist aega olnud, et ma lihtsalt tuuseldan ringi ja ei jää mitte hetkekski koju molutama. Siiani on augustikuus pühapäevad olnud ainukesed päevad, kui võtan aega jalutamiseks, muusika kuulamiseks. Nüüd ongi uus pühapäev kätte jõudnud ja tegelikult on mul õhtuks hoopis üks rumal plaan. Ilmselt.

---

Tuleval nädalal kavatsen sukelduda MTÜ loomise maailma, tegeleda järgmise projektitaotlusega ja nautida suve viimast nädalat. Kolmapäeval tuleb Bret Tartusse, oleme seda niiiikaua oodanud!
Ülejärgmisel nädalal, 4.-6. septembrini, kui vägaväga veab ja  töölt vabaks saama peaks, sõidan Leetu Loftas festivalile, mille headliner on Nicolas Jaar!!!! Kui A sellest täna rääkis, et nendega kaasa võiksin minna, pidin rõõmust hulluks minema. Üleüldse on meil seal ka ägedad asjad teoksil, ärge üldse muretsege. Rääkisime täna pikalt-pikalt igasugu meinstriim ja hipsterbändide teemal. Avastasin, et mõnel mu lemmikul on FB-s ainult paartuhat laiki. Aga avastasin ka teooria, mis selliste artistide maaletoomisel oluline on. Aga eks aeg näitab!

* Lõppu ikka mussi ka - seekord üks klišee. Las lugu räägib enda eest.


No comments: