Friday, 18 July 2014

Puhkamisest väsinud

Mitte kuidagi ei oska ega viitsi mitte midagi kirjutada. Mitte et oleks kiire olnud, vastupidi. Täna on selle kuu kuues tööpäev mul ja kiireks läheb siin ikka sel ajal, kui teised Positivusel tšilivad. Ise seekord, näedsa, minna ei saanud, aga ega poleks vist viitsinud ka (püüan end lohutada). Kuigi tegelikult ega väga kurb polegi meel.

Ma ikka pean kurtma, kuidas mulle suvi üldse ei meeldi. Kuigi, natukene tegelikult meeldib, aga ainult siis, kui on õhtu/öö käes ja jahedam. Päeval, palun, keerake veidi seda sauna vähemaks. Kuigi kui seda kuumust poleks, poleks vast öösiti ka nii soe. Loogika missugune!

Ehk et paar viimast nädalat on üsna puhkuseliseks möödunud. Enamik tööd-projektid on suurema hooga pausi peal, vaikselt mingeid asju teen. Õnneks või kahjuks on varsti jälle kiire-kiire ja käed-jalad tööd täis.
Loodan, et suudan end selleks ajaks jälle 100% kokku võtta, sest praegu on küll laiskus täiega peal ja sellega seoses olen endas pidanud väga palju pettuma.

Järgnev osa on pühendusega Hedule ja Hiiekale: meenus tänane veider unenägu. Sõitsime autoga Sõpruse ringi poole ja üle tee jooksis rebane. Veits aja pärast jooksis üle tee kits. Ja veel veits hiljem hobune, kes ajas taga ükssarve, kelle ta kätte sai, hammustades tolle kõri läbi. Mida see nüüd tähendas?

Ps, keegi võiks mu laualt paberikuhja likvideerida, sest ma ise ilmselgelt selleasemel ju blogin.

No comments: