Tuesday, 1 July 2014

Juuli

Ei saa mitte häid emotsioone jagamata jätta, onju. Kuulasin mina üleeilsel töö-ööl hoolega Lenny Kravitzit ja muudkui õhkasin, et no näiteks see lugu, et no on ikka tüüp. Aga et kuhu ta kadunud on ja kusagilt nagu jäi kõrvu, et on kammbäkki tegemas, a süveneda ei viitsinud. Lihtsalt kuulasin ja nautisin.
Täna R2-te kuulates selgus, et tüüp tuleb jälle Eestisse. Olen mina alles selgeltnägija! Trastja, nagu ütleks Kertu. Aga ta uus sinku on ka võrrrrratult mõnus tšill!

Eesti muusikast tundub mulle, et ansambel Eilseni on miski, millel tasub silm ja kõrv peal hoida. Selles on midagi, mis mind nii väga võlub ja õnneks võlus viimase Tudengilaulu žüriid ka, et Matīsse parimaks vokalistiks hindasid. Ma ei mäletagi, millal ma viimati ühe konkursi žüriiga nii päri olin kui tookord sellega. Oskus näha muusikas ilust sügavusse on mu meelest nii oluline.
Kuulamiseks mu lemmiklugu Võib-olla.

Ja siis veel selline lugu. Aitäh, R2!


---

Ise sain vahepeal aasta võrra vanemaks, targemaks, ilusamaks, ägedamaks ja osavamaks. Aasta on alanud mõnusalt. Üldse tegelt meeldib suvi ainult sellepärast, et kogu aeg keegi ei torgi, et midagi vaja teha, sest teised ju puhkavad, a mina käin tööl. Isegi Positivusest tuleb suure tõenäosusega loobuda. Kõiksugu suveteatrid ja värgid on ka praegu ainult kevadine kauge unistus ja laulupeolegi ei viitsi vist minna, sest tantsulka lisapiletid müüdi ka imekiiresti välja.

No comments: