Thursday, 26 June 2014

27.juuni

Hommikutel oli kunagi mingi müstiline võlu, sest ma armastasin neid maha magada. Nüüd, mil ma kas tulen tööle või enamik juhtudest lõpetan töö kell kaheksa, on see juba tavaline keiss ja veits isegi tüütu.

Aga sellegipoolest olen ma nii õnnelik ja eluga rahul, et midagi siia kirja saada on raske. Aga panen siiski kirja, et aeg pärast puhkust on kuhugi lendama hakanud jälle. Jaanilaupäeva veetsin tööl, jaanipäeval tuli fämili kaheks päevaks külla. Need kaks päeva oleks nagu terve nädal olnud. Umbes nii, et ma pool eilset päeva arvasin, et on esmaspäev. Ja noh, veits nagu oli ka. Neljapäeva kohta ikka uskumatult tihe tööpäev. Aga see on ainult lahe, nii tore, et pärast pühadekaamost siin jälle elu on. Ja ma ikka mõtlen, kui palju ägedaid inimesi ma siin tänu tööle kohanud olen. Kui vähe ma ikkagi maailmast ja kultuuridest-kommetest tean vaatamata neljaasastele kultuuriõpingutele. Aga samas eks mu meelest olegi olulisem teada seda, mida sa ei tea, aga mida kõike võiksid teada. Tahe ja võime õppida. Kirg.

Ja lõpuks ometi on aega, et seda kõike märgata. Iseenda jaoks aega leida, uusi eesmärke kaardistada, puhata ja rahulikult kulgeda. Esimene selline nädal on küll küllaltki passiivselt möödunud, kodus fämiliga või diivanil raamatuga kossutades. Püüan seda viga täna õhtul natuke parandada ja end välja ajada, sest homme ometigi algab uus eluaastaring. See on alati palju põnevam olnud kui kalendriaastavahetus. Ja oh - oli see vast aasta! Ükskõik kui palju ma ka ei üritaks, ei õnnestu mul seda isegi praegu sõnadesse panna. Proovin hiljem uuesti.

No comments: