Friday, 20 June 2014

20.juuni

Märgin ära eilse päeva, mil eelmisest lõpetamisest sai neli aastat. Otsustasin, et aeg oleks järgmise etapiga ühele poole saada ehk järgneva aasta põhieesmärgiks saab baka lõpetamine. Olen suutnud sel poolaastal teha mitmeid üsnagi arukaid, aga ka üsna jaburaid otsuseid. Olen tõmmanud tegevusi tublisti koomale ja ei rapsi enam niisama. Vist.

Tulevaks aastaks jääb küll päris palju kõrvaltegevusi ka, ent millest olen lubanud kaduda, kui kool seda nõudma peaks. Loodan muidugi jälle kõike jõuda, a samas loodan ka, et olen pärast sellekevadisi katsumusi tugevam kui varem.

Sain täna vist viimased eksamitulemused, seega sess on läbi. Saan rahus jalkat vaadata, raamatuid lugeda, väljas käia ja tööd teha. Viimast muidugi jagub, aga õnneks mitte praegu endise intensiivsusega.
Ja kõige selle peale mõtlen, et ma pole end vist aastaid nii rahulikuna tundnud. Kõik on stabiilne, okei, korras.

Puhkus oli ka vahepeal, aga sellest juba eraldi postitus. Kunagi, kui viitsin. :))


No comments: