Tuesday, 27 May 2014

Mis muudab maailma paremaks?


Novat, vahepeal lihtsalt ajab mõne täiskasvanud mõtleva eduka inimese käitumine kopsu üle maksa. On olnud ikka nii, et olen suutnud igasugu idiootsusi ja lollusi mõista, aga täna taipasin, et kusagil tuleb piir ette. Ebaausus on number üks asi, mida ma absoluutselt ei tolereeri - igasugune valetamine, vassimine ja petmine on täiega aut. A ei ole midagi hullu juhtunud, lihtsalt jagan näpunäiteid, kuidas elus mitte hakkama saada.

Aga et liiga negatiivne ei saaks, siis raporteerin, et hakkan redisekasvatajaks. Tore ikka, kui muude põnevate juttude vahele saab sõpradega kohvikus hoopis taimekasvatusest, maa- ja linnaelu iseärasustest lobiseda. Herz, et sa teaks, mul kireb kukk ka kusagil lisaks muudele elukatele mu hoodis. ;)

Palgpäev on kõigest kahe päeva kaugusel, puhkus pooleteise nädala. Oimaivõi kuidas oodates aeg ikka seisab. Nüüd aga - tere hommikust, maailm. Panen oma võrratud kingad jälle jalga ja maailm tundubki parem paik.

1 comment:

herz said...

Kingad on eriti nunnud (loe: mul on nüüd ka HÄDASTI täpselt selliseid vaja:D) ja redised saabuvad linnapreilile siis reedel :) Mul eile telefon hakkas jälle omast tahtet liigtundlikuks, seega ei saa mitte ühtegi nuppu vajutada. Pika pusimise peale sain vastata OK sulle :)

Ja tundub, et maaelu nakkab :) (kuke kiremine, muhahahha)