Tuesday, 8 April 2014

I'm gonna fly like a bird through the night

There is always something to be grateful for.
Ei oleks iialgi arvanud, et nii julgelt selliseid klišeesid pilduda julgen, aga iga päevaga tunnen üha enam ja enam, et on nii palju asju, mille eest väga tänulik olen. Elule ja tõenäoliselt erinevatele inimestele. Ja iseendale, et suudan end üllatada ja üha enam üle iseenda varju hüpata.

Viimasel ajal on elu päris intensiivne olnud, aga püüan ka iga sekundit nautida. Täna jooksin otse voodist seminari, tundus vajalik - oli vajalik. Tundub, et hakkan lõpuks ometi akadeemilises plaanis mingile reele saama ja endasse rohkem uskuma. Täna kvalitatiivsete seminaris tundsin teiste uurimisteemasid kuulates, et miks ma nii primitiivne olen, miks ma ei võiks mingit ülisemiootilist überkhuuli teemat uurida. Hiljem selgus, et mu teema oli lausa päris hea ja suutsin isegi uurimismeetodite kasutamise osas päris õiges suunas mõelda. Tasub endale vahel ikka meenutada, et lihtsuses peitub mitte ainult võlu, vaid kogu kavalus ja edu.
Aah! Väikesed võidud ja rõõmud.

Pagana pihta, uni tuli peale.


No comments: