Thursday, 13 March 2014

Cuz I'm happy happy happy

Mõnel päeval võib õnn olla täpselt selles, et paberihunniku vahelt kukub välja kas Milky Way šokolaadi. Või mõnes väga heade uudistega telefonikõnes. Või mõne vana teada uudise väljakuulutamises. Või ilusas uues kingapaaris. Või mõnes ilusas sõnas.

Olen avastanud end jälle kulgemast. Mingit kindlat eesmärki pole, a need hetked siin ja praegu teevad ikka kuradi õnnelikuks. Viimasel ajal on olnud megakiire, iga päev vähemalt üks koosolek. A samas mu inimesed, mu tiim ja meie tiim kogu aeg tõestavad, et nad on maailma parimad, ja mitte ainult maailma parimad kolleegid, vaid ka sõbrad.
Ükspäev ma hakkasin mõtlema, et mul polegi eriti eraelu enam, sest enamiku sõpradega, kellega tihedamalt lävin, teeme koos töö- või kooliasju. Sest nii on mugav. Vahepeal viskas see natuke kopa ette, sest alati, kui ei tohi, tulevad muud jutud asjalikke segama ja kui võiks fun-fun-fun olla, tulevad ikka asjalikud asjad teemaks.

---

Ja veel - olen ette võtnud talve vastu võitlemise. See käib näiteks nii, et esmaspäeval otsisin ma kapist välja oma värvilise kevadgarederoobi, kolmapäeval jõudsin pausi ajal uued päikeseprillid lõpuks osta, kolmapäeval vahetasin ka villase jaki nahkjaki vastu. Kingaaeg pole enam kaugel! Nüüd pakkisin talvejoped-vammused-kasukad sügavale kappi ära ja konstateerisin fakti, et jess, talvesaapad saab sel aastal ka kappi pakkida, mitte minema visata. Kui Herz just kirjutas, et temal jalanõud küll iialgi teisele ringile ei jõua, siis mul on ka tavaliselt nii olnud. A seekord sain isegi poolsaapad läinud sügisest teisele ringile tuua. Ja ühed saapad on mul tõesti juba aaaastaid. Juba tõenäoliselt Saaremaa-aastatest. Nende kohta ütles ema tookord, et need küll kaua vastu ei pea. Aga näe!

Niiet nagu näha on päris palju suhtumises kinni. Ma pole veel aru saanud, kas see kevadekuulutajaks maskeerumine tervisele ka kuidagi hakanud on, a meel on küll kogu aeg nõnda rõõmus. Eks sel ole muid põhjuseid ka, aga see kõik on kevadel normaalne. ;)

---

Nagu sõltlane kõlan, a kui te mu eelmise õnnetu aasta õnnetut lugu teate, siis selle jätkuks võin öelda, et juba kolmandat kuud on kõigel täiesti uus hingamine. Aasta alguse põgenemissoovist on saanud kindel jalgealune. Uus aasta tõi uue hingamise ja uskumatul kombel vanade murede vanasse jätmine töötas.

---

Kassi eeskujul. Tähendus on ju enam vähem sama. ;)

1 comment:

k. said...

Happy!!111 :D