Friday, 21 March 2014

Call it magic

Hõissa! No ma ei tea, kuhu see aeg kaob, aga jälle on märkamatult üks nädal lõpuni jõudnud. Noh, nii ideaalis. Tegelt on mul homme hommikul kella 8-12 ikkagi ka kool, niiet pikka pidu pole täna. Kell on 1 läbi veits ja silm on loojas. Aga lugemata/vastamata kirjade mägi on ikka endiselt natuke suur.

Avastasin, et mina vana instagramisõltlane pole sel nädalal eriti midagi postitanud. Kogu aeg midagi toimub ja vaimustus elust on suur, aga mida ma pildistan hetke, kus mõnusalt sõpradega maailma kõige sürrimat filmi vaatame või kui äge fotoshuut meil KK-s teisipäeval oli. No olgu, tegelt ju võiks, aga vat ei tule meeldegi.
Inimesed ju ikka üritavad näidata oma elu parimast küljest ja kui hästi neil läheb, kui rikkad, ilusad ja armastatud.

Viimased kaks nädalat hõljusin kusagil pilvedes, meeletu teotahe, õnn ja rõõm. Suurt midagi asjalikku ega süvenemist nõudvat tehtud ei saanud, aga hea oli vahelduseks olla õnnelik, süda igal sammul sees hõiskamas. Ei morjendanud see lumetorm ka, mis vahepeal möllas. Täna oli jälle +12 ja megahää.
Teisipäeval ehitasime armsate kultuuriklubikatega öösel Raeplatsi Lume-Villemi. Märgatud saime kah.


Teisipäeva õhtul enne koosolekut tegime uute profiilikate fotoshuudi ja ühispildi ka ära, a nende tulemustest veidi hiljem. Kertu on meil superfotograaf ja need on juba valmis ka peaaegu, aga uut kodukat veel pole, ilmselt launchime koos sellega kogu uue materjali alles. Sel aastal tundub seda aega kuidagi olevat täitsa tšillilt.

Kustutasin täna taaskord oma sõnavarast väljendi "mul ei ole aega". Kunagi mul üks väga hea sõbranna inspireeris mind seda tegema ja asjad hakkasid pärast seda ülesmäge minema. Elu sai alguse. Nüüd on sama lugu. Uus inspiratsioon, uued tuuled, tunded, mõtted ja teod. Ma tahaks ainult loota, et elul on midagi hirmus põnevat mu jaoks varuks, sest mina olen valmis. Olen lõpuks ometi suutnud võtta põhimõtteks, et less is more ehk pole endale kuhjanud sadant projekti, et elueest kogemusi saada ja midagi teha. Pole loobunud kõigest, aga need, mis on jäänud, nendele olen sigapühendunud.

Otsustest rääkides vaba aastat siiski praegu ei tule.

Igatahes ma tahan arenda, kasvada, teha, olla, näha, vahepeal ka feilida ja siis jälle õnnestuda.


No comments: