Sunday, 5 January 2014

Sweet disposition

Aastavahetusest ikkagi vist kirjutada ei taha, aga niisama tahan küll. Tahan, aga ei jaksa. Pärast tuhandete tähemärkide Wordi surumist ei ole väga jaksu ega isu tegelikult siia enam põigata. Saaks see õudus ometi läbi, mõtlen ma, kui sain alles esimese päris suure punkti maha tõmmata sessinimekirjast.

Teadaanne number üks on see, et Gold Panda tuleb Eestisse!!!! Juhhhheijuhhheeii hõissa.

50a1294c749911e3b9e0122abe23bc21_8


Pilet igatahes on taskus. Hea sessiüleelamisemotivaator. Päev vähem kui kuu aja pärast.


Palun vabandust, kallid lugejad, aga järgnev tekst on mulle endale, et ma aastate pärast ka mäletaks, et üks väärtus on asendunud teisega, vormiliselt samaväärsega, semantiliselt palju paremaga, vähemalt pinnapealses kontekstis. Ma olen rahul ja aitäh selle käigu eest, elu!

http://www.youtube.com/watch?v=jxKjOOR9sPU

* võibolla täitub see unistus ka juba õige pea

Üks lugu kummitab tegelt veel, aga see on salalugu, sest see tekitab raskekujulist sõltuvust!

No comments: