Wednesday, 1 January 2014

2014

Tunnen end täna nagu kahekümne kahe aastane vanainimene. Valutan nii väga igalt poolt, aga olen kindel, et mitte nii väga kui armas K. Suudan praegu rõõmustada ainult selle üle, et uus aasta tuli koos nii toredate ja heade inimestega. Küll haavad paranevad ja materiaalseid asju saab õnneks asendada. Ma ei tea, kas ma olen valmis sellest pikemalt homme kirjutama, natuke nagu piinlik oleks ka, kui nüüd mõelda. Samas enese jaoks peab kindlalt ühe sündmusterohkema ja traagilisema, ent samas õnnelikuma aastavahetuse kirja panema.

---

2014 ei lange rutiini. Ja palju muid toredaid asju veel.

Soovin seiklusi, elamusi, nii häid kui halbu. Soovin kergelt meelt. Ootamatuid üllatusi. Meelekindlust. Teile kah!

 

2 comments:

herz said...

Arva, kes lõpuks internetti sai ja rahulikult maailma palju postitusi saab järele lugeda? :P
Ootan su edasisi mõtisklusi :)

tr said...

ooo, palju lugemata postitusi readeris oli? :D
Ma püüan varsti aastavahetuse kirja panna, ausõna.