Wednesday, 11 December 2013

Wednesday

[7:15]

Tore oleks, kui ma viitsiks vahepeal midagi kirjutada ka, sest midagi überasjalikku ma viimasel ajal nagunii teinud pole.

Täpselt nii, poolpuhkus on mu õuele lõpuks saabunud või pigem sundpuhkus, sest pärast PÖFFi lõppu ma lihtsalt lõpetasin normaalse funktsioneerimise. Järgmine päev läksin allnighteriga tööle ja sellest alates olen neid no ikka nii mõnegi teinud. Lihtsalt ei oska enam normaalsetel aegadel magada. Täna näiteks läksin kell 1, külmast värisedes, ilmselt palavikuga, teki alla ja jäin vist üsna momentaalselt magama. Ärkasin aga jälle ca 5 paiku ja sellest alates jälle null und. Neli tundi und, see pole ju üldse normaalne.

Eriti midagi asjalikku peale töölkäimise pole teinud. Seal sai ette valmistatud massive jõululoos, mille pärast ma mitu päeva mööda maja ringi jooksin, silte lõikusin giljotiiniga, voltisin ja lõpuks 144 kingitust sildistasin. Kõik kohad on valusad!

Tervitan Hiiet!!! Pole ammu näinud, mis. Ootan sind endiselt külla, kodu on korras ja lõhnab küpsiseküünla järele. Mandariine on ka.

---

[8:43]

Ärkasin vahepeal üles, täitsa eluvaim tuli sisse, a tööle ei viitsi nüüd minna. Ei viitsi isegi siit tõusta, sest maailmas on liiga palju head muusikat.

Taipasin vahepeal uut telefoni ostes ka seda, et mida rohkem äppe, seda igavam inimene. Paljud tippjuhid kasutavad Nokia 6310-t ja ütlevad, et inimestega rääkides saab kõige kiiremini  kõik lahendatud ja meilidele vastamine on ajaraisk. Mõtlesin ja taipasin, et nii tõsi, aga ometi on meie põlvkond nutitelefonide külge aheldatud. Ma ise olen ka õnneks viimasel ajal olnud seda meelt, et tööasju ajades on peaaegu alati targem inimestele helistada ja kiirelt asjad lahendada, kui et mitu tundi meilidele vastust oodata.

Off to work now.

No comments: