Saturday, 28 December 2013

Bussijutud

Pärnu. Jäin mõtlema natuke inimeste tolerantsusele siin bussis, kellegi jalad mu seljas.
Aga enne sõidan Tartusse.

Aa, heh. Eestlastel on viisakusest ka muidugi vildakad arusaamad. Või omamoodi. Kui kahest kassast on avatud üks ja selle taga meeletu saba. Kui avaneb teine kassa, kuidas käitub saba kõige lõpus olev eestlane? Muidugi tormab ise uude kassasappa platsi.
Mulle muidu Eestis meeldib, vähemalt Tartu kaubanduskeskustes, et müüjad pole ülemäära pealetükkivad ja tänaval keegi ei trügi mu mulli. Ma olen ju kohutavalt hajameelne, et vahel ei märka tänaval omaenda tuttavaidki.

Isa eile küsis mu telefoni vaadates, et kas sellega maad ka kaevata saab või ühistranspordis pätte maha kõksata. Eelnevas kahes ma veel veenduda pole jõudnud, aga näe, blogida saab küll täitsa edukalt. Adjöö!

No comments: