Monday, 18 November 2013

Y

Ma ei tea, ma pole kindel, mis juhtunud on, aga ma tunnen end üle pika aja nii vabana. Vabana igasugu jampsist, negatiivsest energist ja mõtetest. Kõlab väga esoteeriliselt küll, aga selline tunne on küll.

Toimub kah päris palju viimasel ajal, sest on ju PÖFF. Olen siiani vaadanud kuute filmi (festivalieelselt 3 ja festivalil 3). Kui enne festivali kujutasin ette, et hakkan kinos elama ja tööd eriti palju pole, siis nüüd teen päev läbi mingeid asju ja õhtuks on ainult selline tunne, et tuleks ära koju. Täna ma tulin küll koolitööde pärast koju ega läinud esireast kinno filmi vaatama.. Mis värk sellega on, et me nii palju seansse välja müüme, et ise ei mahugi.. nali, tegelt ruumi jätkub, tulge kinno.

Halb on see, et tehnika mu ümber ja käes hävib. Vähe sellest, et töötelefonil kõlar katki läks, ei saanud ma teist varutelefoni ka tööle. Ja siiiiis otsustas mu arvuti Windows crashida. Tund aega elustasin teda ja see tähendas tehaseseadete taastamist. Ah minge kõik.... hakasin omaette. Tänu sellele on mul nüüd touchpad nii tundlik, et kui korra vastu lähen, on kõik pekkis. Ja ma ei oska seda kuidagi muuta! Aga nii  vastik on kirjutada, kui kursor kogu aeg jumal teab kuhu hüppab.

Aga muidu pole viga. Mul on ilus lugu ja sain täna kutse ballile ja eile ühe oi kui hea pakkumise, millest rääkida veel niipea ei saa. Aga Tudengibänd 2013 muutis mu elu, ütleme nii. Mis meenutab, et homme algab Kevadpäevad2014 planeerimine. Naljakas küll.

Homme on üks põõõneeeev asi plaanis, rääkida vist jälle ei saa, sest saladus. Aga ma olen põnevil. Sest töö on üks äge asi mul!

Aaaaaajah, seda tahtsin ka veel öelda, et sain täna ühe eriti tüütu koolitöö kaelast ära, millega väga väga väga kaua jauranud olime ja millega väga väga väga palju jama oli. Hakkan vaikselt joonele saama omadega. See nädalavahetus on jälle hurmavad avatud ülikooli loengud ehk elu pikimad loenugud elu lühimate pausidega. Näis, millega need seekord üllatavad.
Ma pole endiselt väga pikka aega koolis käinud ja kuna mul on nüüd päris kehvake internetiühendus, millega midagi tõmmata ei saa, siis ootan juba koolijõudmist ja sealse neti vägistamist. Mul on vaja uuesti MS Office nt tõmmata. Jätan selle org-kom loenguks, milles nagunii ringi tõmbleme.

Aasta saab varsti läbi ja koos sellega kõik projektid ka. Natuke on selline tunne, et ei teagi, mis see uus aasta seekord toob. Et kas ta tuleb sama masendava algusega nagu tavaliselt või suudan ma seekord end korralikult tegevuses hoida. See sügis on ses suhtes küll ikka imeline olnud, et kogu aeg on nii mõnusalt kiire olnud, nädalad mööduvad, aga rutiini ei teki. Iga nädal on uus ja isemoodi, ent samas mingid mustrid korduvad. See on niii mõnus balansseeritud olek.

Vot. Nüüd teen ühe tööülesande ära.

No comments: