Thursday, 3 October 2013

Trouble

Ok, ma hakkasin luksuma, kes taga räägib? 

Tegelt tahtsin lihtsalt öelda, et elu on liiga palju selle suure töötegemise kõrval. Aga samas on tore ka. Täna pärast kooli läksime preili Helluga Wernerisse sööma-kohvitama, mille käigus tekkis mõte, et oleks vaja ikka Naiivi ühele õllele ka minna. Parim mõte sel nädalal! Pärast mida oli mul tunne, et ausõna tahaks maailma vallutada, kohe, siin ja praegu.

Paraku ei vallutand, tulin hoopis koju tööd tegema. Püüdsin õhtuks mõne toreda plaani genereerida, a kuna paar neist jooksis liiva mõtlesin, et teen siis hoopis viisakalt tööd, et homme kell 9 targasti tööle minna. Pärast u paaritunnist kirjutamist läksin sõbrale külla (ma isegi ei julge initsiaale mainida, eks ma ise kunagi saan aru, aga mõni lugeja võib koodi lahti hammustada ja siis on kuri karjas). Üleüldse ei saa ma selle teemaga seoses veel päris täpselt aru, mida ma teen. Aga ega ma päris täpselt saa aru ka, kust piirid lähevad. 

A kuna ma olin täna hirmus socially awkward penguin, ei teagi, vahel lihtsalt juhtub nii, et pole päris minu päev, tulin üsna vara koju. Aga nüüd siin ma siis olen- kell saab neli ja minul kohevarsti äratus. Tore.

Ühesõnaga - toimub, toimub palju. Homme KK väljasõit, ülehomme koju. KODU ja SAAREMAA, jee. 

No comments: