Thursday, 10 October 2013

I follow rivers

Ma küll oskan juba oma uut arvutit täitsa edukalt kasutada ja klaviatuurgi on üsna käpas juba, a pikemalt pole aega kirjutada, sest tänases to-do listis passib veel mõni ülesanne, mis kiirelt lahendamist vajab. Kuigi tjah, kõige põletavamad asjad sain vist nüüdseks tehtud ja kell pole isegi väääga hommik (kuigi kell kolm on ikka piisavalt öö). Ma küll ei saanud aru, mida ma täpselt eelneva lausega öelda tahtsin, aga las jääb. Umbes sama olukord valitseb, mis täna tööl, kui silme ees oli tööst juba jumala kirju, nälg mäekõrgune ja mitte muffigi ei saand enam aru. 

Aga ma tahtsin lihtsalt kirjutada kui hea päev täna oli ja eile ka. Eilne oli küll megakiire: hommikul töö, pärast tööd Helluga plakatiring ja lehtedes sahistamine, chai-joomine. Õhtul elasin isegi isiklikku elu (hahaa, jajaa). 

Aga täna sain ma peaaegu Bändi žürii kokku, confirmisin I Wear* Experimenti esinemise, mille üle mul suppppperhea meel on! Ja sain Bändile ühed eriti ägedad demod! 

Samas ka tundub, et lootust on muudes asjades ka juba natuke rohkem kui varem. Kõik kuidagi üllatab ja loksub viimasel ajal paika. On küll asju, mille pärast ma ikka natuke põen, aga nagu elu viimase poolaasta jooksul näidanud on, siis väljapääsmatuid olukordi pole. Isegi kui ma olen viimaste kuude jooksul kartnud, väga kartnud. 

Aga muidu on tunne, et elu liigub õiges suunas. Püüan probleeme võtta kui väljakutseid ja võimalusi, sest miskipärast peaaegu alati muutuvad kõige keerulisemad olukorrad lõpuks kõige paremateks. Klišee noh, aga ilmselt valmistudes kõige hullemaks üllatab pareminiminek.. mõte kiilub kinni, ei suuda enam ilusti sõnastada. 

Ja nüüd ajas Bret skaibis mind oma 4-aastase-naljaga nii naerma, et ma ei suuda enam kirjutamisele keskenduda. 

Aga üldiselt: järjekindlus viib sihile või kuidas see nüüd oligi? My ass! Unista, unusta, loobu.. ja head asjad jõuavad iseenesest sinuni. Siis, kui kõige vähem oodata oskad. Elutarkus, noh! Minuga on viimasel ajal jälle juhtuma hakanud. Et noh, be careful what you wish for.

Ok, silmad kuivavad ja uni.

http://www.youtube.com/watch?v=3SpG7C4vHZQ

No comments: