Tuesday, 29 October 2013

Double trouble

Jajaa, olen ikkagi tagasi oma tavapärases tempos, see unistus rahulikumast nädalast jäigi helesiniseks unistuseks. Teisalt ma pühapäeval kodus uimerdades nagunii taipasin, et sellised vaiksed kodusolemise päevad ei mõju just väga hästi.
Olen küll viimasel ajal sujuvalt pikemaperspektiivilisi kohustusi eiranud nagu näiteks need tobedad kooli rühmatööd ja asjad, mida võiks enne PÖFFi ikkagi ette teha (org kom lugemised, tarbijakultuur, uurimismeetodid), aga paistab, et viimaseminutiinimene jääb ikka viimaseminutiinimeseks ja miski ei ole parim motivatsioon kui lähenev tähtaeg.

Kuna ma sel nädalal Suurt Ülemust asendan, siis on mu telefon alates kella üheksast hommikul kuni ca kaheteistkümneni üsna konstantselt punane (vähemalt täna tundus nii) ja meile tuleb ka ainult läheneva Ostlejate Pidupäeva pakkumistega. Hõisssa ja vallleraa, mis ma öelda oskan! Suutsin täna ses suures sahmimises vasaku jalaga voodist välja hüpata ja selle ära nikastada. See on see vasaku jalaga voodist välja astumine, ma ütlen...


Lähenev PÖFF annab ka endast vaikselt märku ja ma loodan, et ma ei unusta, et ma homme Tammelinnas ära käiks ja origamiringi uuesti käima lükkaks. Sest see 2500 lipukest ausalt öelda veitsa hirmutab mind. Aga pole viga, järgmise reedeni on ju maa ja ilm aega!
Teisalt ei jõua ma ära oodata juba taaskohtumist oma lemmik hundudega ja seda, milline see aasta olema saab. Ja ausalt, eelmisel aastal ei osanud ma unistadagi, et sel aastal nii olema saab. Kohe mitte üldse uneski näha. Naljakas.

Nüüd siia kirjutades meenus veel, et homme on teaduskonna nõukogu, päevakorras umbes miljon punkti, sh meiepoolne visioon ühest toredast asjast. Kuidas ma ellu jään, kui see jälle tõesti 3+ tundi kestab?

Kultuuriklubis tõmbame otsi Sügispäevadega kokku, esitasin täna Bändi kokkuvõtte. Lõplik kokkuvõte vajab veel ümbervormistamist, läbikirjutamist ja kokku võtmist, noh. Ei saa ju mitme A4 pikkust analüüsi sinna panna. Ma pole sugugi kindel, kas mina seda enam järgmisel aastal korraldan, kas kevadel üldse midagi. Võibolla ma peaks ikkagi... lõpetan selle mõtte siin.

ps, sorri Hiie, mai jaksa edasi kirjutada, uni tuli peale. Tervitan B-d ka. (Tšau, L, sind seekord mitte).

No comments: