Tuesday, 24 September 2013

We are infinity*

Neljapäeval saab täis kofeiinivaba nädal - täitsa esimene viimase jumal teab mitme aasta jooksul. Kui mõni aeg tagasi tundus isegi kofeiinivaba päev ületamatult raskena, tekitades peavalusid ja rõvedat olekut, siis nüüd ei pilgu silm ka. Täna küll kohvi lõhna tundes liikus mõni närv, aga

AGA mu päevi on sisustanud hoopis lõputud tassitäied taimeteed. Ja mesi. See rõve külmetus lihtsalt ei taha üle minna. Palavikust ja kurguvalust sain küll lahti, a täna lisandus rõvedalt tilkuvale ninale veel ka köha. Siiralt loodan, et see on ajutine nähtus ja homseks on juba parem olla. Sest ma lubasin kolmapäevaks, hiljemalt neljapäevaks terveks saada. Ja kuna minu puhul kunagi sellisest tasa-tasapisi paranemisest rääkida ei saa, siis võib tõesti olla, et üks päev ägisen nohus-köhas ja järgmine päev olen peaaegu täitsa terve. Eks ma siis mõttejõuga püüan tervemaks saada.

Aga argipäevad on täis koosolekuid, vestluseid, teoreetiliselt ka eksole kooli, kuhu ma küll homme see nädal esimest korda jõuan.

Ootan juba vaba nädalavahetust, et saaks Saaremaale sõita. Järgmisel nädalavahetusel vist ikkagi kambavaimu pärast maratonile ei lähe, vorm on ju ka täitsa olematu tänu sellele haigusejampsile. Better luck next time äkki. Nii et põhimõtteliselt isegi saaks siis selle pika sõidu jälle ette võtta ja korraks koduseid näha, nii tahaks.

*Lõpetuseks pealkirjakohane pilt

infinity

No comments: