Tuesday, 17 September 2013

Tee tööd ja näe vaeva, muidu tuleb armastus

Veider, et ma enam üldse kirjutada ei oska. Võibolla on asi selles, et mul pole enam kellelegi kirjutada. Võibolla on asi selles, et pagan võtaks, üle saja aasta olen ma jälle oi-oi kui rahul enese ja eluga. Ja ega siis ei oskagi midagi öelda, sest millest ma kirjutama peaks? Sellest, kuidas täna kella sajani koosolekul istusin ja pärast seda Lyonessi ajupesu tunnike kannatasin? Ja veel mõne asjaolu pärast alles pärast 22 koju jõudsin ja maailma ägedaima sünnipäevakaardi meisterdasin.

SipsikVõi sellest, et homme pole mitte kell kaheksa äratust, vaid kell kaheksa on vaja juba Lemmikkohvikus olla ja asjalikku tööjuttu ajada. Head ideed on head ja nende eest on tarvis võidelda, isegi kella hommikuse hinnaga. Naljakas ongi see, et mul meeldib enesele sääraseid challenge-eid esitada, aga kui aeg käes, siis alati suren. Kui arvesatada sellega, et kell on jumalas öö ehk peaaegu pool kolm, siis.. edu mulle, noh!


Või kuidas ma vihkan oma asendusklappe ega jõua homset ära oodata, et uusi kätte saada. Kui ma ikka adekvaatsel ajal koju kavatsen laekuda või oot, Post24 automaadid on ju õues, võin kas või öösel rüüstama minna, jippiijei. Veel meenub, et lasin hiljuti ühel suurepärasel võimalusel minna. Aga usun, et Noored Kooli on suurepärane ja väga usun se'sse ja usun seda ka, et iialgi avaneb veel toredamaid võimausi. Oo heietamine! Lähipäevil selgub aga üks teine praktikakoht. Mis oleks nii hea. Ok, lausa super ja seda nii mitmel tasandil. Ma võiks siis öelda, et olen ikka kavalpea küll. Ehk elu on hull. Homsest KK vestlused, TÜKi (kuhu mind äsja ikkagi 97 fänniga valiti) koolitus neljapäeval, kool ja siis igavesti kestev nädalavahetus ja Sandra ärasaatmine. Ma ikka ei saa aru, mis mõttes kõik ära lähevad. Ellie Goulingu Burn'i kuulamine meenutab mulle suve ja rattasõite päikeseloojanguga mere äärde. Mis on ühtepidi üsna sulnis, teistpidi jälle hirmutav, sest viimane kord, kui sõitmas käisin, oleks peaaegu G4S härrade autole ju sisse sõitnud külje pealt. Oh neid nägusid ja oh seda hetke... Pärast seda enam ratta selga roninud pole ja ei plaani ka. Jooksma peaks.. Ok, kandideerige Tudengibändile: http://studentdays.ee/et/tudengiband-2013-ootab-osalema ... Nüüd on kell kolm. Olen saatnud miljon kirja ja tunnen end maailma kõige produktiivsema inimesena. Kassid magavad. Loodan, et see nii ka jääb, sest mina kavatsen nüüd ka neli tunnikest magada!

No comments: