Tuesday, 17 September 2013

Kiire appdeit

Mul on mingi imelik haigus: ise teha ei viitsi, aga teistel ka teha ei lase, sest nad nagunii ei tee nii, nagu mina tahaks ja ma peaks ikka uuesti tegema. Õpeta sa palju tahes. Päris ausalt ei viitsiks siuke kontrollifriik olla, aga no mis sa teed. Nii ma siis surengi töökoorma all, sest Helen sõitis nädalaks Lapimaale.

Ja küll mina juba tean, kus on kasulik käppa uksevahel hoida, kellega sooje suhteid luua ja kuidas neid teiste eesmärkide jaoks kohandada. Jälle üks vahva näide, septembri lõpus räägin!

Ma ikka mõtlen, et mis värk sellega on, et mul kogu aeg loengud ära jäävad ja härra L (tervitan, kui loed!) lahkesti ütles, et nad lihtsalt ei taha mind näha. Ma vist peaks siis järgmine nädal tagasi tegema žestiga, et ega mina neid ka näha ei taha. 

Also, kui ma nüüd teise telefoni laadija üles leiaks (sest kirjades ju lahkesti luban oma töötelefonile nüüd helisatada), oleks elu lill. 

Okei

No comments: