Thursday, 18 July 2013

Uudishimu

Piretist inspireerituna mõtlesin, et oleks hästi tore, kui te, kes te siia mu blogisse vahepeal ära eksite, sest' märku annaksite. Sest mul pole enam aimugi, kellele ma üleüldse kirjutan ja kes millest aru saab (on laekunud vihjeid, et kirjutan liiga krüpteeritult :P). Äkki see aitab mul siis lihtsamini ja loetavamalt asju kirja panna. Nii et ma oleks hästi rõõmus, kui te siia kommentaariga jälje jätaksite.

Muidu on rõõm. Teisipäeval eksisime preili H-ga korra pealinna ära, eile käisin preilide A & S-ga väljas. Aeg hakkab sinnamaale jõudma, et oleks aeg kuhugi jalga lasta, mhmh.

5 comments:

Kass. said...

Urr-mörr. :)

hooe said...

üle äärekivide, a ikka loen! :D

tr said...

oi, kesse? :D

hooe said...

tra sebe bussijuht olen, misse sinu asi on :S

tr said...

u bastard pudrukäpp :D