Tuesday, 2 July 2013

Ma kardan, et tegelikult ei kehti maailmas ükski loogikareegel. Mitte ükski. Et tegelikult ei ole olemas ei juhust ega saatust. Ma kardan, et paratamatus on olemas. Ma kardan, et mu ükski soov ei ole piisavalt tugev. Ma kardan, et nüüd hakkabki ainult nii minema nagu viimasel ajal läinud on. Ma kardan, et mõne asja puhul ei aita ei usk, lootus ega oskused, võimekus, kogemused. Ma kardan, et tegelikult ei hooli mitte keegi. Ma kardan iseendale valetada. Ma kardan isenda ees aus olla. Ma kardan, et tegelikult ei maksa ausus mitte midagi ja on pigem tabu kui voorus. Ma kardan, et liigne ausus on nõme ja teeb mulle endale haiget. Ma kardan, et ma ei tea, mida eluga peale hakata. Ma kardan, et ma tean, mida eluga peale hakata, aga teen valesid valikud. Ma kardan teha vigu. Ma kardan, et ma ei õpi oma vigadest. Ma kardan, et ma õpin oma vigadest liiga palju.

Ja ma kardan, et see jada ei lõppegi. Ma kardan.

No comments: