Friday, 14 June 2013

Elumärk







Asssssa nugis! Aeg on lennanud nii kaugele, et sess on läbi ja see kooliaasta peaaegu kotis. Mõnel üürikesel hetkel ma ikka nutan, et miks Ma siis ei oleks võinud ka sel aastal lõpetada, kõik-kõik ajab nii närvi, a siis kuulen jälle sõnu "tšill, rahu, kõik on korras" ja no täpselt sel hetkel ongi. Ja nii kauaks ongi, kuni ma neid sõnu sealt allikast kuulen. Ühesõnaga, kahesõnaga, kolmesõnaga on kätte jõudnud see aeg aastast, kui sõbrad lähevad ära ja ise ihkaks ka eiteakuhu-eiteamida tegema.

Vahepeal, kui esmaspäeval sess lõppes, tekkis olukord, et nüüd ma küll ei saa öelda, et sessist elusalt väljusin, see tähendab, et SESS TAPAB! Üks hambanärv otsustas, et tema sessi üle ei ela ja sureb nüüd ära ja tekitab mulle põrgupiina. Kolmap käisin hambaarstil, esmaspäeval jälle ja siis jälle juuni lõpus ja veel augustis ka. Nukker.

Aga halleluuja, ma ikkagi ei suuda end nii kokku võtta, et kõigest kõnelda. Kaks suuuuuuurt koolieesmärki ja võimatuna tundunud asja on nüüd tehtud, üks veel. Palju vaeva on nähtud, palju on tarvis tänulik olla.

Ps! Wordpress annab teada, et olen selle blogiga blogiilmas täpselt aasta olnud! Palju õnne meile! Ja ühtlasti päris vanust tiksub mul ka kahe nädala pärast juurde, brrrr!

No comments: