Monday, 4 February 2013

The closer I got the less I could feel

[vimeo http://vimeo.com/58351663]

Whoa! Puhas rõõm. Eepiline sünergia.

Ma loodan, et need inimesed seal seisavad sellepärast, et neil on suu ammuli sest' eepilisusest, mitte sellepärast, et nad fcking tuimad tükid seal Prantsusmaal on.

A vot, sellised inspiratsiooniallikad siin öösel. Homme on vaja tööle asuda. Õhtul õnneks ootab kino(deit).







Üks lugu veel. Dillon on imeline. Ja see lugu on nii psühhedeelselt hüpnotiseeriv, et võtab pildi virvendama (mul, võibolla ka arvutil).
Ta meenutab mulle justkui Placebo naisversiooni oma melanhoolia & fraasikordustega, lüürika ja veidi ka helikeelega. Ja see kõik on õnneks alguses.

 

A muidu on üpris sürr. Eelmise nädala vegeteerisin kodus (üks postitus istub draftis, kui kunagi uuesti inspiratsioon ründab, kirjutan ehk lõpuni, lubada muidugi ei julge). Reedel tulin korra Tartusse ja põrutasin edasi Otepää lähtistele Kultuuriklubi talilaagrisse koolitusele. Noh.. what can I say... Time well spent. Kevadpäevad hiilivad ka muudkui lähemale. Ma võiks mõne tähtsa asja ära teha ilmselt nüüd juba varsti. Ja mõtlema süsteemidele. Kuidas olla hea tiimijuht? Kuidas kommunikeerida suuri & olulisi asju? Appi, ma vajan tarkust!!

Nüüd on natuke selline tunne, et see talv võiks juba ometi läbi saada. Ja seda umbes vähemalt kahes mõttes. Või kas ikka?

No comments: