Thursday, 27 December 2012

When you're ready, just say you're ready

Puhkus on kestnud juba täpselt.. liiga kaua!

Eelmisest postitusest rääkides - kull valetas! Ärkasin hommikul tundega, et asi on ikkagi vaja ära  teha. Terve päev mõtlesin nii ja naapidi ja lükkasin kirjutamist edasi ja olin üsna veendunud, et no ju jääb siis jälle. Õnneks suutsin end kokku võtta ja pärast kolme tundi oli asi purgis ja saadetud. Ja oo kui hea tunne see oli! Veel pea tund aega käisin ringi ja sügelesin rahulolust.

Aga nüüd, ausalt, saagu mis saab! Ma pole seda iial varem nii tõsiselt mõelnud. Ma tegin selle asja valmis, sest mõistus ei andnud rahu, nii palju häid mõtteid tekkis. Isegi kui see projekt ei ole minu jaoks edukas, siis vähemasti mõne hea mõtte sain loodetavasti edastatud. Ma ei teagi, kas ma loodan, et ma õnnestuks. Sest ma ei ole endas absoluutselt kindel ikka veel. Ja ma pole kindel, kas mul oleks aega. AGA sellele kõigele mõtlemiseks on liiga vara. Uus aasta toob vastused.

Palun vabandust salatsemist pärast, aga iga asi omal ajal. Te kuulete sellest! Ja kui ei kuule, siis küsige. Aga mitte enne uut aastat.

No comments: