Thursday, 6 December 2012

Revelry*

No vat, jälle on see aeg, kus keegi on maakera kuklapoolele läinud ja aeg iseenda sisse ka vaadata.

Kuna ma olen oma sõrmed ja varbad andnud praegusel eluetapil erinevatel tasanditel erinevatele festivalidele, aitab koondnimetus festivalifriik mind idenfitseerida küll. Neil aegadel aastas muud elu lihtsalt ei ole. Kui elujasurmaküsimus-eksameid/kontrolltöid parasjagu pole, on kõik edasilükatav. Koolis. Muu elu on niikuinii pausi peal. "Ma ausalt pärast festivali helistan sulle," on mu sõbrad mult kuulnud küll ja enamgi veel. Ja ausalt, ma olen sõnapidaja! Nüüd siis praegu ongi see aeg aastas, mil minu jaoks on lõppenud täpselt kõik festivalid, mida oli selles aastas täpselt 4,5. Ja nüüd ongi kätte jõudnud see aeg, mil kiirepakiliste koolitükkide kõrvalt leian aega sõpradele.
Saabusin teisipäeval tagasi Tartusse ja olen joonud oo-jumal-teab mitu tassi kohvi ja klaasi veini, siidrit, glögi. Filmide vaatamiseni veel jõudnud ei ole, ses suhtes on hing ikka natuke veel haige (kuigi järtsis on õige mitu PÖFFil nägemata jäänud šedöövrit).

Korter on seapesa, aga selline ta on, kui mul pole nädalaid-kuid olnud kontrolli oma elukoha üle, kus ma ainult magamas ja vahel harva ka söömas käin.

Aga aeg pressib peale, st nüüd paar tundi und, sest kell on vähe ja asjalike tegevuste nagu koristamine, mööda poode tuiskamine jms tegemiseks on liiga pime ja vara.

---

* Ma vist hakkan suureks kasvama. 

 

No comments: