Saturday, 24 November 2012

Peab kirjutama. Enne, kui kõik meelest läheb.

PÖFF on olnud hullumeelne. Kõik need 9 päeva on mu teiseks koduks Athena keskus olnud ja kui te, raisad, sellest ikka veel ööklubi plaanite teha, tuleb teil minuga tegemist!

Arvan, et inimesed on ilusad ja head.

Ja see PÖFF muudkui kestab! Ma seda mõelda ei taha, mitu päeva veel ees on, aga tuleval reedel sõidan Saaremaale, kus kogu trall jätub ehk Kuressaare PÖFF on 29. novembrist 2. detsembrini.

Siin ma siis olen - kell on pool6, preili "minatänaküllväljaeitule" murdis jälle 'lubadust' ja veetis aega oma toredate kolleegidega.

Ega tegelikult mitte midagi muud ei oskagi öelda kui seda, et olen elus ja kõik on nii hästi. Isegi tervis ei jupsi enam.

---

ja ma ei tea, mida ma teen. ma ei tea, kas see peaks lõppema või edasi kestma. nüüd ma tõesti ei tea.

No comments: