Sunday, 7 October 2012

Pumped up kicks

No ma ütlen, et siin Saaremaal on ikka köige mönusam ja mitte kuidagi ei tahaks, et see aeg nii ruttu siin otsa löppeks. Önneks on veel üks terve päev ja üks hommik ehk alles teisipäeva hommikul stardin tagasi stressihunnikusse. Ja no nüüd läheb megakiireks, juuksed lähevad juba halliks (nagu ema juba tähele pani mu üle kahe kuu värvimata juukseid, ahhh! A point on lihtsalt selles, et mai suuda otsustada, mida nendega teha. First World Problems, aaarrgggghhh!)

A siia Saaremaale koju ma saabusin küll üsna katkisena. Näonahaga pean sügisesi võitlusi, seda muidugi, a tund aega maganuna, siit-sealt valusana, päkad valu-valusad.. õeh! Vaikselt taastun siin koduse sauna ja spaaga. No küll on mönus!

Ehk reedel käisin Tudengiööl. Jah, see hirmkallis kontsert, mille söbrad me Tudengipäevadega oleme (ehk Kultuuriklubi & Kultuuriprojekt. Mult küsiti vähemalt 3 korda, kas me korraldasime selle. EI, me ei korraldanud, vaid oleme suured head söbrad. Saime seal omi trükisoojasid buklette jagada ja kleepse ka!). Aga äge oli! Kaheksa tundi pjuur fanni. Animal Drama, Vaiko Eplik, August Hunt, minu hailaidid. See pidu oli hinda väärt, ausõna, eriti teile, kes te ei käind ja pipardasite!

Aga uuel nädalal uued seiklused ja kõigest NÄDAL on Sügispäevadeni jäänud!

Möni pildike ka möödunust, sest ammu pole siia pilte lisanud. Ja no see lugulaul on ka omal kohal reedesest Tudengiööst. Ma Vaikot ei pane siia, ah, kuulake ise Soorebaseid ja Põhjakonna ja neid klišeelugusid ka. Mul on lahe fämili, kellel ka Vaiko irmsasti meeldib, jessjes!






@Viljandi ,Elisel külas


Animal Drama @ Tudengiöö


herr Eplik @ Tudengiöö


Imma crazy cat lady, fck yes! 


Vanaemal on suuuuur põõsas


No comments: