Friday, 21 September 2012

Clever minds will second guess

Tööd on palju, aega vähe.

Muusikaspektrit iseloomustavad praegu ühendid Two Door Cinema Club, the Temper Trap, the xx ja osati ka Boy & Bear.
Olen teisipäevast saati olnud haige ja koolist pausi võtnud. Olen selle nädala veetnud pooleldi kodus, pooleldi klubis. Kultuuriklubis. Uute liikmete vastuvõtt. Terve nädal kestnud vestlused said täna lõpu ja lõplikud otsused, keda võtta, keda jätta. Ja see valik oli KURADI RASKE. Mul on tunne, et ma tegin kellegi elud katki. Kurat, mul on nii suur hirm ja mul on nii piinlik. Aga läheb mööda. Nagu läks ka suvine tööhirm, esimene suurem konflikt allika, toimetuse, reporteri ja eetika vahel. Aga pole midagi, mille vastu šokolaad ja hea vein ei aitaks.

Täna uputasin end taas töösse. Suurim inspiratsioon ja motiveerija on tõepoolest lähenev tähtaeg, aga eks parem ongi, vähemalt saavad asjad tehtud. Ma pole väga pikkade tähtaegade inimene, seepärast oleks mult vist paslik nõuda ülesande täitmist kohe paari päeva jooksul, mitte anda mulle selleks.. nädalaid. Seega mul istub üks suur töö veel kuklas, mida on alles teisipäevaks tarvis (noh, küllap ma siis esmaspäeva öösel vaatan midagi). Näis, kuidas hindeliselt minema hakkab, a väga korda ei lähe. Lihtsalt.. enesetunde, rõõmu ja motiveerituse ja tunnustusenoolimise küsimus vast.
Vaikselt võib enesega rahule jääma hakata.

Aga tööd, oo tööd on meeletult. Nii koolis, klubis kui muudel rinnetel. Aga uskumatul kombel suudan seda kõike hallata. Mingid hetked on, kui kõik jälle kokku jookseb: MLi on mitu päeva lood laadimata ja suudan vaid ainult KKle keskenduda, ja koolirindel on ka vaikus. Praegu nt tunnen, et olen ainult kommunikatsioonile keskendunud ja semiootika on kus see ja teine jäänud. Aga ma teen selle tasa! Ükspäev teen!

Sõpru pole ammu näinud, peret pole ammu näinud. Homme utsitan end ikka ja jälle armsa klubiperega välja. Ehk laupäevaks on tervis tagasi ja saab sõpradega ka catchupida. Tuleval nädalavahetusel lähen korra Saaremaale ka, tahan väga-väga kooli minna, kuigi mul seal peale Mariti enam kedagi pole ja kui tema ka koolis juhtuma ei ole, on küll päris nukker. A siis lähen raamatukogutädile külla ja sööklasse sööma! Ooo kuidas ma igatsen teehommikuid..

 

No comments: