Monday, 16 July 2012

Võibollast kasvõini ja teise maailmasõjani

Ärge rääkige mulle oma suvejutte. Tähendab, tore on, et olete keset oma paradiisi, aga krt, tahes tahtmata muudab kasvõi veidigi kadedaks. Mulle meeldib tööd teha, aga kui mul on viimase kolme ja veerandi nädala jooksul ainult 3 (draatilisuse lisamise mõttes kirjutan numbriga) vaba päeva olnud, siis natuke morjendab. Teatud hetkedel.

Aga ma tegelikult ei kavatsenudki kurta. Palju head ootab ees ka. Näiteks neljapäeval algav festival Klaaspärlimäng. Kavatsen külastada avakontserti ja "Kostabi kohtub klaveriga". Ning andkem andeks mulle mu ootusärevus. 

Suured asjad toimumas, igatsen lihtsust. Lihtsat äraolemist kastemärjas rohus või paduvihmas. Võibolla see kõlab liiga idülliliselt ja kauge unistusena. Näiteks plaanisime padrugadega üks kaugel nädalavahetus suvest Käsmu minna, sest S-ga me tõenäoliselt Viru Folgile sel aastal ei lähe (mille asemel tšillime Uue Ajastu Festivalil, ma väga loodan). 

Aga vähemalt on hea. ja pole ei teist ega kolmandat maailmasõda.

No comments: